Bedrijfsleven
AI - Ticket support manager
Een toonaangevende mediagroep wil de communicatie met leveranciers verbeteren. Met hulp van MvR Digital Workforce ontwikkelde het bedrijf een AI-oplossing om vragen sneller, persoonlijker en consistenter te beantwoorden.

Bedrijfsleven
AI - Ticket support manager
Een toonaangevende mediagroep wil de communicatie met leveranciers verbeteren. Met hulp van MvR Digital Workforce ontwikkelde het bedrijf een AI-oplossing om vragen sneller, persoonlijker en consistenter te beantwoorden.

Bedrijfsleven
AI - Ticket support manager
Een toonaangevende mediagroep wil de communicatie met leveranciers verbeteren. Met hulp van MvR Digital Workforce ontwikkelde het bedrijf een AI-oplossing om vragen sneller, persoonlijker en consistenter te beantwoorden.

Uitdaging
Het bedrijf werkt samen met een divers scala aan leveranciers, beheerd via een Zendesk-omgeving om vragen te behandelen. De vragen van leveranciers zijn weliswaar uiteenlopend, maar hebben vaak betrekking op vergelijkbare informatie afkomstig uit verschillende applicaties. Omdat het belangrijk is om leveranciersvragen op een persoonlijke manier te beantwoorden, zag het bedrijf de noodzaak om het communicatieproces met leveranciers te verbeteren.
Oplossing
Om deze uitdaging aan te pakken, is het bedrijf een samenwerking aangegaan met MvR Digital Workforce om een op maat gemaakte AI-tool te ontwikkelen. Deze tool kan informatie ophalen uit verschillende applicaties en maakt gebruik van een LLM (Large Language Model) om vragen van leveranciers te beantwoorden. De AI-tool fungeert als een virtuele assistent en biedt gepersonaliseerde en efficiënte antwoorden op leveranciersvragen.
Resultaten
Door AI-technologie in te zetten voor de communicatie met leveranciers, heeft het bedrijf met succes de operationele efficiëntie verbeterd, de relaties met leveranciers versterkt en de algehele leverancierservaring geoptimaliseerd. De samenwerking tussen menselijke medewerkers en AI-tools heeft geleid tot een soepele en effectieve communicatie, wat zowel de klant als de leveranciers ten goede komt.
Voordelen
>> Verbeterde reactietijd
>> Gepersonaliseerde leverancierservaring
>> Gestroomlijnde communicatieprocessen
>> Verhoogde betrokkenheid van leveranciers
>> Nauwkeurigheid en consistentie gewaarborgd
Voor deze casus kun je contact opnemen met Frank Mester: frank.mester@mvrdw.nl
Dit bericht delen?
Cases
Lees meer cases
AI - Ticket support manager
Implementatie van GitHub Copilot bij een Europese financiële instelling
Een digitale archiefmedewerker voor Omgevingsdienst NZKG
Slimme orderverwerking: RPA en Alteryx in de logistiek
Digitale medewerkers bij Sociaal Domein Meerinzicht
Van pilot naar Center of Excellence
Power Automate-training voor de Nederlandse Drogisterij Service (DA)
IVO Rechtspraak en RPA
Gemeente Lelystad en RPA-gebruik
Virtuele assistent Tozo bij gemeente Hilversum
Casus Omgevingsdienst Brabant Noord (ODBN)
Op weg naar een Centre of Excellence RPA | De Virtual Workforce van NBCUniversal
Processen robotiseren bij de gemeente Amsterdam
Radboud UMC kiest voor een Vecozo-assistent
Nieuwe bot Omgevingsdienst Midden- en West-Brabant (OMWB)
Virtuele assistent Zaffier (Halte Werk)
De digitale Energietoeslag Assistent
Bouw je eigen robot – workshop bij het UWV
Efficiëntie verbeterd met de Digitale Controle Assistent
Digitaal archiveren bij Gemeente Den Helder
DIV Robot voor Gemeente Alphen aan den Rijn
Een digitale medewerker die meldingen bodemkwaliteit afhandelt
Inzet van RPA bij Omgevingsdienst Midden- en West Brabant (OMWB)
Pilot RPA voor de gemeente Hilversum
Succesvol Process Mining traject
Tozo afhandeling bij Gemeente Alphen gerobotiseerd
Robotisering en akten burgerlijke stand
Stuf assistent voor Midden-Groningen
Digitale assistent voor energietoeslagproces
Cases
Lees meer cases
AI - Ticket support manager
Implementatie van GitHub Copilot bij een Europese financiële instelling
Een digitale archiefmedewerker voor Omgevingsdienst NZKG
Slimme orderverwerking: RPA en Alteryx in de logistiek
Digitale medewerkers bij Sociaal Domein Meerinzicht
Van pilot naar Center of Excellence
Power Automate-training voor de Nederlandse Drogisterij Service (DA)
IVO Rechtspraak en RPA
Gemeente Lelystad en RPA-gebruik
Virtuele assistent Tozo bij gemeente Hilversum
Casus Omgevingsdienst Brabant Noord (ODBN)
Op weg naar een Centre of Excellence RPA | De Virtual Workforce van NBCUniversal
Processen robotiseren bij de gemeente Amsterdam
Radboud UMC kiest voor een Vecozo-assistent
Nieuwe bot Omgevingsdienst Midden- en West-Brabant (OMWB)
Virtuele assistent Zaffier (Halte Werk)
De digitale Energietoeslag Assistent
Bouw je eigen robot – workshop bij het UWV
Efficiëntie verbeterd met de Digitale Controle Assistent
Digitaal archiveren bij Gemeente Den Helder
DIV Robot voor Gemeente Alphen aan den Rijn
Een digitale medewerker die meldingen bodemkwaliteit afhandelt
Inzet van RPA bij Omgevingsdienst Midden- en West Brabant (OMWB)
Pilot RPA voor de gemeente Hilversum
Succesvol Process Mining traject
Tozo afhandeling bij Gemeente Alphen gerobotiseerd
Robotisering en akten burgerlijke stand
Stuf assistent voor Midden-Groningen
Digitale assistent voor energietoeslagproces
Cases
Lees meer cases
AI - Ticket support manager
Implementatie van GitHub Copilot bij een Europese financiële instelling
Een digitale archiefmedewerker voor Omgevingsdienst NZKG
Slimme orderverwerking: RPA en Alteryx in de logistiek
Digitale medewerkers bij Sociaal Domein Meerinzicht
Van pilot naar Center of Excellence
Power Automate-training voor de Nederlandse Drogisterij Service (DA)
IVO Rechtspraak en RPA
Gemeente Lelystad en RPA-gebruik
Virtuele assistent Tozo bij gemeente Hilversum
Casus Omgevingsdienst Brabant Noord (ODBN)
Op weg naar een Centre of Excellence RPA | De Virtual Workforce van NBCUniversal
Processen robotiseren bij de gemeente Amsterdam
Radboud UMC kiest voor een Vecozo-assistent
Nieuwe bot Omgevingsdienst Midden- en West-Brabant (OMWB)
Virtuele assistent Zaffier (Halte Werk)
De digitale Energietoeslag Assistent
Bouw je eigen robot – workshop bij het UWV
Efficiëntie verbeterd met de Digitale Controle Assistent
Digitaal archiveren bij Gemeente Den Helder
DIV Robot voor Gemeente Alphen aan den Rijn
Een digitale medewerker die meldingen bodemkwaliteit afhandelt
Inzet van RPA bij Omgevingsdienst Midden- en West Brabant (OMWB)
Pilot RPA voor de gemeente Hilversum
Succesvol Process Mining traject
Tozo afhandeling bij Gemeente Alphen gerobotiseerd
Robotisering en akten burgerlijke stand
Stuf assistent voor Midden-Groningen
Digitale assistent voor energietoeslagproces
Cases
Lees meer cases
AI - Ticket support manager
Implementatie van GitHub Copilot bij een Europese financiële instelling
Een digitale archiefmedewerker voor Omgevingsdienst NZKG
Slimme orderverwerking: RPA en Alteryx in de logistiek
Digitale medewerkers bij Sociaal Domein Meerinzicht
Van pilot naar Center of Excellence
Power Automate-training voor de Nederlandse Drogisterij Service (DA)
IVO Rechtspraak en RPA
Gemeente Lelystad en RPA-gebruik
Virtuele assistent Tozo bij gemeente Hilversum
Casus Omgevingsdienst Brabant Noord (ODBN)
Op weg naar een Centre of Excellence RPA | De Virtual Workforce van NBCUniversal
Processen robotiseren bij de gemeente Amsterdam
Radboud UMC kiest voor een Vecozo-assistent
Nieuwe bot Omgevingsdienst Midden- en West-Brabant (OMWB)
Virtuele assistent Zaffier (Halte Werk)
De digitale Energietoeslag Assistent
Bouw je eigen robot – workshop bij het UWV
Efficiëntie verbeterd met de Digitale Controle Assistent
Digitaal archiveren bij Gemeente Den Helder
DIV Robot voor Gemeente Alphen aan den Rijn
Een digitale medewerker die meldingen bodemkwaliteit afhandelt
Inzet van RPA bij Omgevingsdienst Midden- en West Brabant (OMWB)
Pilot RPA voor de gemeente Hilversum
Succesvol Process Mining traject
Tozo afhandeling bij Gemeente Alphen gerobotiseerd
Robotisering en akten burgerlijke stand
Stuf assistent voor Midden-Groningen
Digitale assistent voor energietoeslagproces
Cases
Lees meer cases
AI - Ticket support manager
Implementatie van GitHub Copilot bij een Europese financiële instelling
Een digitale archiefmedewerker voor Omgevingsdienst NZKG
Slimme orderverwerking: RPA en Alteryx in de logistiek
Digitale medewerkers bij Sociaal Domein Meerinzicht
Van pilot naar Center of Excellence
Power Automate-training voor de Nederlandse Drogisterij Service (DA)
IVO Rechtspraak en RPA
Gemeente Lelystad en RPA-gebruik
Virtuele assistent Tozo bij gemeente Hilversum
Casus Omgevingsdienst Brabant Noord (ODBN)
Op weg naar een Centre of Excellence RPA | De Virtual Workforce van NBCUniversal
Processen robotiseren bij de gemeente Amsterdam
Radboud UMC kiest voor een Vecozo-assistent
Nieuwe bot Omgevingsdienst Midden- en West-Brabant (OMWB)
Virtuele assistent Zaffier (Halte Werk)
De digitale Energietoeslag Assistent
Bouw je eigen robot – workshop bij het UWV
Efficiëntie verbeterd met de Digitale Controle Assistent
Digitaal archiveren bij Gemeente Den Helder
DIV Robot voor Gemeente Alphen aan den Rijn
Een digitale medewerker die meldingen bodemkwaliteit afhandelt
Inzet van RPA bij Omgevingsdienst Midden- en West Brabant (OMWB)
Pilot RPA voor de gemeente Hilversum
Succesvol Process Mining traject
Tozo afhandeling bij Gemeente Alphen gerobotiseerd
Robotisering en akten burgerlijke stand
Stuf assistent voor Midden-Groningen
Digitale assistent voor energietoeslagproces
Neem contact met ons op
Hoe kunnen we helpen?
Neem contact met ons op
Hoe kunnen we helpen?
Neem contact met ons op
Hoe kunnen we helpen?
Uitdaging
Het bedrijf werkt samen met een divers scala aan leveranciers, beheerd via een Zendesk-omgeving om vragen te behandelen. De vragen van leveranciers zijn weliswaar uiteenlopend, maar hebben vaak betrekking op vergelijkbare informatie afkomstig uit verschillende applicaties. Omdat het belangrijk is om leveranciersvragen op een persoonlijke manier te beantwoorden, zag het bedrijf de noodzaak om het communicatieproces met leveranciers te verbeteren.
Oplossing
Om deze uitdaging aan te pakken, is het bedrijf een samenwerking aangegaan met MvR Digital Workforce om een op maat gemaakte AI-tool te ontwikkelen. Deze tool kan informatie ophalen uit verschillende applicaties en maakt gebruik van een LLM (Large Language Model) om vragen van leveranciers te beantwoorden. De AI-tool fungeert als een virtuele assistent en biedt gepersonaliseerde en efficiënte antwoorden op leveranciersvragen.
Resultaten
Door AI-technologie in te zetten voor de communicatie met leveranciers, heeft het bedrijf met succes de operationele efficiëntie verbeterd, de relaties met leveranciers versterkt en de algehele leverancierservaring geoptimaliseerd. De samenwerking tussen menselijke medewerkers en AI-tools heeft geleid tot een soepele en effectieve communicatie, wat zowel de klant als de leveranciers ten goede komt.
Voordelen
>> Verbeterde reactietijd
>> Gepersonaliseerde leverancierservaring
>> Gestroomlijnde communicatieprocessen
>> Verhoogde betrokkenheid van leveranciers
>> Nauwkeurigheid en consistentie gewaarborgd
Voor deze casus kun je contact opnemen met Frank Mester: frank.mester@mvrdw.nl
Dit bericht delen?
Inspiratie ontvangen van ons?
Copyright © 2025 MVR Digital Workforce
Inspiratie ontvangen van ons?
Copyright © 2025 MVR Digital Workforce
Inspiratie ontvangen van ons?
Copyright © 2025 MVR Digital Workforce
Inspiratie ontvangen van ons?
Copyright © 2025 MVR Digital Workforce
Inspiratie ontvangen van ons?
Copyright © 2025 MVR Digital Workforce


100VH
100VH
100VH
100VH
80px
80px
80px
80px
Fill
Fill
Fill
Fill